Ganska pinsamt.

Jag, Paula, Sara, Tanja och Sussie har under tiden vi äter en livlig diskussion om bröstvårtor.

- Man vill ju ha mörka bröstvårtor.
- VA!? Är du dum, klart man vill ha ljusa.
- NEJ !? Ljusa är ofrächt på något sätt...mörka är mer...
- Vadå ofrächt !? Är det något som är ofräch så är det ju mörka!
- ...mörka är mer frächt!
- Ja, man vill ju ha mörka.
- Va ? Nej, asså nej!
- Asså mina är typ vita, haha. Typ som din tröja.
- Mina är typ rosa.
- Usch, tänker på gris när jag tänker på ljusa bröstvårtor.
- Vad menas med mörka då?
- Asså inte svart, utan mörka bara. Mina är mörka.
- Hur många toplessmoddeller har du sett med mörka bröstvårtor. DET ÄR JU IDEALET ATT HA LJUSA! MÖRKA ÄR ÄCKLIGT!

Disskusionen fortsätter ett tag, om hur våra bröstvårtor ser ut...Vi nämner andra saker som:

- HAHA, kommer du ihåg när jag gned mina bröstvårtor mot dig!
- FY FAN!

- Klart att bröstvårtorna blir styva när du är kåt, när du ligger under täcket och en kille börjar ta på dig är de ju inte styva för att du fryser?
- Mina är inte styva hela tiden när jag är kåt.
- JO! Tänk på det nästa gång en kille tar på dig!

Vi kommer in på ljusa och mörka bröstvårtediskussionen igen, en av oss är på väg att visa sina bröst.

- Nej! Vi vill inte se dina bröst!

DÅ, dyker Anton, våran lärare upp bakom den låga väggen mellan våra bord.

- Prata om PA:t istället för att diskutera om bröstvårtor.

-.-


Kommentarer
Postat av: Maria

oh no... SÅ pinsamt!!

2011-01-27 @ 12:13:07
URL: http://mariarydin.blogg.se/
Postat av: sara

HAHA!

2011-01-28 @ 10:12:36
URL: http://sarastenumgaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0