110225

Gårkvällen spenderades på Platå tillsammans med Sussie. Det var GALET mycket folk där! Det var fruktansvärt svårt att tränga sig förbi folk från dansgolvet, alla stod som packade sillar, det gick knappt dansa på grund av det minimala utrymmet man hade att vara på. Allt blev en stor gegga med folk som knuffades och trängdes och försökte dansa. Stört varmt. Helt underbart med andra ord :D

Sen hamnar jag och Sussie mellan ett killgäng som börjar bråka. Tre av killarna var 2 meter långa alla tre, haha och jag ville ju vara lite cool och stoppa allt så jag ställer mig emellan och vägrar gå och är beredd på en smäll. Problemet var bara då att jag höll fast i Sussie också för att vi tillsammans skulle blockera, och så fick hon ta smällen stackarn, förlåt! En annan tjej fick också en smäll.

På väg ut ramlar en ASpackad kille på en tjej. De var i trappan då. Han landar ju mjukt på henne men hon blir ju krossad av han, slår i huvudet och haltade ut med hjälp av vakten sen.

Något mer roligt som hände...? En kille knacka mig på axeln, tog tag i mig och strula upp mig helt random haha. Så ska det gå till, rakt på sak. Och så fick jag se två killar strula. Martin och hans kompis =) mihi!
Vi käka fyllemat mot slutet av kvällen och sen kom fylletaxin och körde hem mig och Martin till han.
Awesome kväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0