110222



Martin kom hit och väckte mig i morse klockan 10 =) Fick jag lite sällskap fram till 4 då han åkte. Nu ligger jag här själv igen. Mår lite halvkass. Ont i huvudet, mår illa och är nära på att svimma då och då. Kanske inte så konstigt då jag är inne på 17e mensdag. Jag tänkte ordna ett kalas på min 20e dag. Kaffe, kakor och lite sådär, inget stort. Nu ska jag väl pallra mig ner och äta från den goda lasangen, 4e dagen i rad :) mamma, kom hem och hem och laga mat istället för att gå på engelska kurs -.-


Kommentarer
Postat av: wictoria

Hej!

Jag har frågestund i min blogg, och det skulle vara superkul om du hade lust eller vill ställa en eller ett par frågor till mig :)

- Och om du väljer att ställa en fråga, kolla igenom kategorin "svaren" så att du inte ställer en fråga som redan finns svar på :)

2011-02-22 @ 19:14:59
URL: http://wictoriapersbrandt.blogg.se/
Postat av: Sara Skog

fan varför sa du inte till för? :O alltid sugen på kaffe och dammsugare ju ! MUMS

2011-02-28 @ 01:20:42
URL: http://facedown.webblogg.se/
Postat av: Linda

Haha, sorry. Kan fira igen på 30e dagen =)

2011-02-28 @ 23:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0