100328

Tjaa. Hänt i helgen då?

Fredag: Jag och Sofia åkte till Mackan i T1 där lite folk från kyrkan var. Vi bakade scones, "kladd"kaka & bullar & kolla på hockeyn. Sist kvar var jag, Sofia & Jonathan & vi spelade spel med Mackan & Klas. Det blev en lugn men mysig/kul kväll. Hemvägen då? Sofia & jag missade våra sista bussar så vi bestämde oss kvart i 2 att gå hem. Vi var hemma halv 3. Helt slut i kroppen då!

Lördag: Jobba -.- Sen åkte jag och Sofia till Hjulsbro där Jonathans kompis GB bor. Vägen mellan busshållsplatsen & GBs hus var inte gjord för tygskor. HERREGUD, vi gick i lera, snö, is, vatten & en hästskit lyckades vi trampa i också. Vi gick genom en skog, massa backar och ännu fler hagar med elstängsel som enligt Jonathan & GB skulle vara avstängda. De var INTE avstängda! -.-
Vi var där en timma sen åkte vi hem. Vi kolla på en halvhalv skräckfilm. Värt (y)

Söndag: Jag SOV! Sen drog jag till Tanja och solade och umgicks. Nu är jag hemma i min sköna säng =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0