100227

Tjjaaa! Ska sova snart. Skööönt!! Igår orkade inte min kropp iväg någonstans pga att mitt psyke drog i det så hårt. Men efter en härlig arbetsdag på Gyllen (skämt o sido) så orkade jag mig i väg till stan för att fika. Ne, men även om det är jobbigt att jobba så måste jag erkänna att det sliter på kroppen men hjärnan får en paus tycker jag.

Jag fikade med Sara, Johanna & Olivia. Tanja, Patte & Paula de dissarna dissade ;O Det var en trevlig fikastund. Träffade en glad Alice också som smittade av lite av sin glädje på mig...

Ja...hm, jag vet inte riktigt vart jag vill komma med detta inlägg, jag märker att det blev lite flummigt, jag är så jävla trött hahaha xD peace and love gott folk! (när jag ändå är inne på hippiespåret) oj, vad jag flummar. Eller så tror jag bara det. Här är i allafall en vacker bild på mig eftersom jag inte tog kort ikväll.

Är det bara jag som tycker jag är lite lik Judith på den här bilden? Kolla på håll. Visst är det lite likt? (Tänk om ingen svarar, så tragiskt, haha)
(Nu läste jag igenom inlägget. Det var visst inte så flummigt, men i vilket fall är jag trött, puss)


Kommentarer
Postat av: elca

lite lik :P

2010-03-03 @ 12:36:14
Postat av: sofia

håller med angelica! :p tyvärr linda ...^^

2010-03-08 @ 15:28:48
URL: http://soofiaak.blogg.se/
Postat av: Anonym

jo, haha.

2010-03-14 @ 18:00:14
URL: http://lindaahagstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0