100219

Jag är i full gång med att packa! Vet inte hur allting ska få plats. Som vanligt är det väl jag och fia som har mest packning med oss. Simon, Magda & Elma är på väg hit snart och innan ska mamma och jag hunnit till stan och växla pengar. Imorn klockan 2 går bussen från Ryttargårsdkyrkan till Oppdal ;D Massa kul folk ska med. Det kommer bli bäst. Hemma igen nästa fredag . pussss!

(Så hade min dag sätt ut ifall de inte hade skitit i skidresan det här året. Istället ser min dag ut såhär:)

Jag har skrivit 17 ord på min historia-uppsats. Den ska vara klar på söndag kl 12 på morgonen. Ja, Simon, Magda & Elma kommer sen annars händer väl inget speciellt. Jag orkar inte göra något ikväll som att åka till stan eller gå på någon fest men jag kanske hänger med till Agnes en stund iallafall. puss.






Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahh! :@

Kommentarer
Postat av: wictoria

Ser grymt härligt ut!<3

2010-02-19 @ 16:45:44
URL: http://mewictoria.blogg.se/
Postat av: agnes

åh ta mig tillbaka! <3

2010-02-21 @ 11:24:25
URL: http://agneskristing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0