100218

Tredje veckan i rad jag är sjuk. Denna gången åkte jag på maginfluensan och feber. Pratade om det häromdagen och när man talar om trollen....
Min lillasyster låg och spydde i söndags natt jag började spy i tisdags natt. Vaknade först varje timma för att kräkas typ 5 gånger, sen varann timma för att kräkas vattnet som var det enda jag kunde kräkas. Det sista jag åt innan jag kräktes var semla. Jag tror inte jag kan äta någon semla mer i hela mitt liv. Men nog om smaskiga detaljer. Eller nae förresten. Jag har inte spytt sen i onsdags morse, men idag känns det som att min mage innehåller gelé. Jag mår illa. Har inte ätit alls mycket. Jag känner mig jättesmal och jätteohälsåsam. Det känns som jag har blivit grå också.

Men snart är jag nog frisk igen! Hoppas ingen av mina vänner har blivit smittade av mig för då lär jag få dåligt samvete.


Btw så är min svarta kjol borta, säg till mig om jag glömt den hos ngn =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0