100212

Tjaa!!
Jävligt jobbig och stressig vecka. Massor att göra i skolan och jag har dessutom varit sjuk igen. Så därför är jag fakttiskt hemma trots att det är fredag - tror inte det har hänt innan. Alla är dessutom på Angel's delight och sånt har jag inte råd med.
Mitt huvud värker, tänkte bara uppdatera. Ska vila lite nu tror jag, hur man nu gör. Sova är en sak, men vila? Imorn ska jag jobba men sen blire FEST här hemma (; och jag mitt dumas tog för givet att Angelica inte kunde komma så jag bjöd inte henne, great (y)


Kommentarer
Postat av: sofia

snygging! det blir kul ikväll :) <3

2010-02-13 @ 16:51:36
URL: http://soofiaak.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack du!<3

2010-02-16 @ 00:38:35
Postat av: Elca

ja great,

2010-02-18 @ 16:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0