100209

Tjaaa! Tänkte lägga in ett inlägg innan jag går och sover. I helgen var jag på två fester med Sofia. Samma lokal men olika folk. Första kvällen var det 20-års fest för Calle så det var lite äldre människor, vilket ibland kan vara väldigt skönt. Grymt ljus & ljud =) kul kväll, har dock inga bilder från festen. Det kanske fixas dock.

Lördag då. Då hade min klass fest och jag stod på lokalen. Det kom fler folk än från klassen. Närmare 100 personer kom och resultatet blev en mycket stökig lokal med flera sönderslagna tavlor och stulna priser och ett krossat fönster. Yess, kände jag. Vi ringde dit polisen och gjorde en anmälan så jag hoppas att rätt person får betala fönstret och inte jag. Tog inga bilder där heller men fick av Tanja. Slänger upp dem =)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0