091128

Oj. Vad jag har tråkigt. Jag har haft tråkigt hela dagen. Sofia har haft annat för sig och Siki jobbar. Jag sitter i min säng och väntar på att han ska komma. Mina föräldrar är ju borta så han sover här i natt (jag får inte sova med killar)
Men borde ju plugga nu när man har tid. Men min anledning till att inte plugga är att om jag pluggar får jag ju ännu tråkigare. Det vore ju synd.

Jag läste skvallerbloggen hotgossips.blogg.se förut. Bloggen tipsade om en blogg som heter stoppakissienu.blogg.se allt som står i Kissies blogg står där. Så om du vill läsa Kissies blogg men inte vill ge henne besökare så läs den ;)

Och jag vet att jag har samma tröja på typ alla bilder, bilderna är tagna på samma dag. Jag har inga andra nya.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0