091122

Saker som är överskattade:
* Julen, julen var det bästa som fanns när man var liten men nu har min känsla för jul försvunnit helt och samhället har redan börjat pynta och allt.
* Blondiner, det finns snygga blondiner men det finns fler snygga brunetter, enig min åsikt.
* Mat, livsnödvändigt, kan vara sjukt gott men den mesta mat är inte så gott
* Chailatte, usch.

Saker som är underskattade:
*
Halsduk & mössa
* Gamlingar, klaga inte när du ska åka till farmor ich farfar eller mormor och morfar för det kanske inte är så många dagar kvar tills de är borta. Jag saknar tt ha någon gammal sjukt mycket.
* Singel, jag vill ha min pojkvän men att vara singel är något man inte får glömma att ta vara på (: sjukt underskattat faktiskt
* Serber, haha bara för att min pojkvän är serb :P men seriöst, gå inte ut i världen med massa fördommar. Inte för att jag hade något emot serber eller andra MEN fördommar fanns det, som verkligen inte stämde. Ge alltid folk en chans oavsett ålder, eller okej inte ålder :p men oavsett hudfärg och utseende.


Kommentarer
Postat av: Anonym

palla att du skriver serber ? greker o turkar osv har väl folk minst lika mycke fördomar mot? omg

2009-11-22 @ 21:34:12
Postat av: Anonym

palla att du skriver serber ? greker o turkar osv har väl folk minst lika mycke fördomar mot? omg

2009-11-22 @ 21:35:13
Postat av: Linda

Anledningen till att jag skrev just serber är för att min pojkvän är serb. men jag skriver dessutom att man ska ge folk en chans oavsett hudfärg, och då syftar jag naturligtvis på alla människor. Blev du ledsen? Eller vad var ditt problem?

2009-11-25 @ 13:18:26
URL: http://lindaahagstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja, jag blev ledsen . för jag kommer från grekland, men greker e inte underskattade då ? nene, och de finns inte förutfattade meningar om oss?

2009-11-26 @ 22:50:57
Postat av: Linda

sluta larva dig! den enda som trakaserar dig är du själv ;P

2009-11-26 @ 23:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0