091118

Gick in nyss i Annas kolsvarta rum, där hon låg och sov.

Jag: Anna...?
Anna: mh...
Jag: Har du datorn?
Anna: Aah
Jag: Okeej, jag tar den.
Anna: Jag pluggar.
Jag: ..........Neej, det gör du inte
Anna: .........
Anna: Aha! Neee, det gör jag ju inte. jag sover ju. Vad konstigt, jag som tyckte jag läste om EU.
Jag: öh, okeej...vart är datorn då?
Anna: Tv-rummet tror jag.

Min lillasyrra är riktigt skum när hon sover!

Varit hos Siki ikväll och pluggat matte. Han tvingade mig att smaka något som jag inte visste vad det var. Han lurade mig därefter att det var hund. Jag blev så jävla sur. Jag satt bara där och funderade på om jag skulle, kräkas, springa därifrån eller börja skrika på Siki. Men då sa Dusko att han skoja.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0