090510


Fredag:
Regnet öste ner ute så jag och Sofia drog på oss mjukisbyxorna
och åkte till Rikard i Skäggetorp.
Där var också Jonathan, Sam och David.
Vi såg på film och tog det lugnt hela kvällen.

Lördag: I julas lovade jag min äldsta storasyster Emma att ta en
fika en dag och idag blev den dagen. inte sent eller så, haha.
vi fikade på café gyllen där jag vanligtivist
brukar stå och diska eller packa knäcke.
Efter fikat åkte vi hem och jag hade ingen aning om hur min
lördag skulle spenderas.
men det slutade med att jag åkte till trädgårn
och grillade med Sara, Maria, Alice, Daniel
och några från försvarsutbildarna.

Kvällens tråkigaste: De osociala försvarsutbildarna

Kvällens roligaste: Att svimma. Maria lärde oss hur man
låtsadessvimma så det ägnade vi vår tid till den kvällen.
Riktigt skumt var det, men roligt. Tror dock inte att det är så bra.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0