skolavslutningen


Nääästan hela klassen, men inte riktigt.


tre av tjejerna i klassen, härliga brudar det där (:


Studenterna i aulan. blev halvt döv efter det där. Lite avunsjuk är jag på
studenterna men jag skulle inte vilja ta stundenten idag med tanke på vädret.



Ah, idag var det skolavsluting. Tråkigt att klassen ska splittras sen :(
På kvällen hade vi klassfest. Det gick som det gick. jag hade tur i oturen.
Jävligt tur. Än en gång blev det lite för mycket dricka. Det sista jag minns var
att jag stod på verandan. Sedan har jag minneslucka tills vi var i stan då mamma
ringde. Jag var inte nykter när jag kom hem men hon märkte inget (:
så ja, jag hade tur trots att kvällen inte blev lyckad i och med att
jag inte minns något. Pluss att jag inte vet hur mycket jag gjorde bort mig ;S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0