glad missommar!


Missommar firades på torp, en camping utanför Örebro med Sofia och
andra kompisar från LInköping.
Jag och Sofia är kanske inga vana campare, haha. Vi blev utnämnda till "Tältnoobs" :(





HAHA, mitt & Fias tält (y)



Färdigt...tyvärr hade man tältet i ansiktet när man låg ner så sitta eller stå var
inget att försöka med ;P



Någon människa som haft tråkigt la ner energi till att förnedra oss, haha
vi vakna dessutom en morgon av att folk skratta åt vårat tält och kallade det
"Ronja Rövardotter"







Konsert (:



På natten efter konserten



Jag, Fia & Agnes satt uppe och snacka till ung 6 sen trängde vi in oss i vårt lilla tält och somna



En bild på Jonathan får avsluta missommar på Torp. vi ska göra en
msn-gubbe av hans min (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0