090712

Klockan är halv 1 på natten. Jag har druckit 1 kopp kaffe & 4 koppar te så jag lär inte kunna sova på ett tag.
yess, på tisdag drar vi till Öland :D (y) jag ska umgås med Sofia, Agnes & Maria men jag måste sova med
mina föräldrar tyvärr. Så äre. Jag är "bara" 17. Det suger. Agnes, Maria och Sofia är 15............de bor själva.
Avundsjuk? Jag? Nej nej.
Gaaaaaaaaaaah! Krupp!
När jag blir 18 händer detta:
- Jag ska ha en fet 18-årsfest
- Piersar tungan dagen efter jag fyllt
- Piersar smily några veckor senare
- Tatuerar mig när jag har råd
- Åker till Magaluf & kanske Serbien oxå vem vet ;P
- Partaja var och varannan helg
- Körkort till sommaren
- Åka till Öland SJÄLV med mina kompisar
- Sova över här och där
- Röka utan att dölja det!
- Kanske sluta röka :P
- Göra precis det jag känner för helt enkelt

Btw , jag fyller om ett halvår minus 2 dagar! (;



Pussss på det :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0