Julafton

Jag fösökte väl ha det så bra som möjligt på julafton. Jag älskar inte precis den dagen, men det känns som att man SKA älska den. Så jag lägger upp en bunt bilder från julafton.


Det här slängde jag på mig på julafton - paljettkjol (lånad av Alice), volanglinne och leggins.

Julbordet - potatisgratäng och sallad var faktiskt det ända jag tyckte om.



Far och dotter :)



Syster, Elma & bror.



Alla vi syskon + Elma & Magda.




Panna & jag delade ut julklapparna - som vanligt.



Oj, vad fula och grisiga alla ser ut ;o



Tror alla blev glada över julklapparna speciellt min älsklingsgris <3

Julafton var väl helt okej. Alla i familjen var hemma. Förra året var Stina, Simon & Magda inte hemma. Och Elma var inte född. God Jul iaf! (Lite sent jag vet)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0