091231

Jag känner mig så jävla ensam. Jag sitter på rummet med min tv och min dator. Jag försöker inte tänka på att det är nyårsafton, men det är svårt när raketer och smällare stör hela tiden. Tänkte sova tidigt men jag lär vakna vid 12 av allt oljud.

Jag hoppas ni andra får en bättre nyårsafton än mig och att mitt nya år blir bra iallafall. Jag har kommit på 2 nyårslöften. Eller jag kommer på massa tex: sluta röka, börja träna, sköta skolan, vara glad och posetiv...osv, men det gäller att ha nyårslöften som man kan hålla. Jag har haft ett nyårslöfte i många år nu som jag ska fortsätta med i år också nämligen:

* Skriva dagbok varje dag.

Men sen har jag kommit på ett nytt löfte och det är att:

* Ta minst ett kort varje dag.

Det är mina två nyårslöften för i år iallafall. Och när jag ändå inte har något att göra så kan jag göra en liten summering av 2009. Nu är det bara en halvtimma kvar att detta år faktsikt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0