091229

Sofia och jag hade en liten minijul den 22 december =) vi bytte julklappar, drack glöggte (fia gjorde), åt pepparkakor och lyssnade på julmusik.



Jag gjorde ett album till Sofia med minnen i



Hon blev glad!

Jag fick oxå julklapp av Sofia. Eller julklappar till och med.



och jag blev oxå jätteglad!

Sen tvingade Sofia ut mig i snön. På med termobyxor och hela köret. Vi hade hur mycket kläder på oss om helst. Typ 3 tröjor, mössa, vantar, halsduk - allt! vi gick till den lilla kullen bakom vårat hus. Vi hade varsin svart soppsäck. Vi upp på kullen.

Sofia: Wuhu! Lets go!
Linda: Ehh.....Sofia......
Hahahahha! Hon kollade bakåt och fick se samma syn som jag. Typ 4 killar i våran ålder som övade på snowboard. Och vi står där, 17 (snart 18) och 16 år med termobrallor och en svart soppsäck och ska åka ner för en 5 meter hög kulle. HAHA! Båda ville nog gräva ner oss under snön men vi gick in i dungen och rökte istället. Sen gick vi till våran gård och åkte soppsäck på våran stora rutchkan istället :)



Vi skulle fösöka ta en fin pussbild...vilket gick sådär.... :P



Vi börja bara garva hela tiden, haha älskar den här bilden, den ser så äkta ut eftersom vi skrattar på riktigt



Riktigt mysig/kul kväll tkr jag!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0