091202

Igår tog min klass spruta. Jag mådde inte så bra innan. Jag hade ont i halsen och örat. Jag åkte hem till Siki efter skolan. Jag sov där, mådde sådär. På hemvägen höll vi på att krocka och köra på en gubbe. Hans fläckt är trasig så det var frost på rutorna och det var jättesvårt att få bort. Till slut så tog han min tänadare och höll lågan på glaset och då gick det typ bort. Men om inte jag hade skrikit vid övergångsstället så hade gubben blivit påkörd ;S

Hemma träffade jag Sofia. Men då mådde jag ännu sämre. När jag gick hem kände jag hur min arm gjorde allt ondare. Dagen slutade med att jag fick feber och min arm kunde jag inte lyfta så Anna fick hjälpa mig av med kläderna ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0